Home Portfolio Happy Earth

Happy Earth

  • Klant

    Martijn Bruijning

  • Industrie

    Non-food

  • Technology

    Shopify

  • Website

    happyearthcare.com

De uitdaging

Bureau Opklopper kreeg van Happy Earth een bijzondere uitdaging: binnen 2 weken en tegen klein budget een volledig nieuwe Shopify webshop. Er moest hard en snel gewerkt worden om de deadline en verwachtingen te halen en het is gelukt! 

Productlijn

Als je iets op je huid aanbrengt is het fijn om te weten dat er geen vervuilende en vervelende ingrediënten in zitten zoals chemicaliën of andere nare toevoegingen.

Goed voor natuur

Happy Earth is een verzorgingslijn dat alleen 100% natuurlijke ingrediënten gebruikt waar jouw huid blij van wordt. De verpakkingen zijn 100% gerecycled plastic, plastic vrij of kurk.

Goed voor de wereld

Happy Earth wil een dosis vrolijkheid en optimisme brengen en de allerbeste producten voor jou en voor de aarde.


Een missie waar bureau Opklopper achter staat

Happy Earth wil met zijn productlijn en nieuwe Shopify webshop een dosis optimisme en vrolijkheid brengen aan de consument én planeet. Dat doen ze door 100% natuurlijke ingrediënten te gebruiken. Wat ook nog eens bijzonder is aan dit merk is dat de verpakkingen bestaan uit 100% gerecycled plastic, plasticvrij of gemaakt van biologisch afbreekbaar kurk. Ze produceren in Nederland met 100% groene energie. Opklopper is geel, maar onze lievelingskleur was na de ontwikkeling van deze nieuwe Shopify webshop heel groen!  

Werkwijze

Een korte deadline maakt een strak proces extra belangrijk.

01 Briefing

We zijn begonnen met het bepalen van de scope. Gezien de korte deadline, hebben we bepaald wat de must-haves en wat de nice-to-haves zijn. 

02 Planning

Er is een strakke planning bepaald, waarbij bepaalde onderdelen tegelijkertijd opgestart werden. De content was nog niet beschikbaar, maar om snel te kunnen leveren waren we al begonnen met de ontwikkeling.

03 Feedback

De feedback rondes waren kort en er werd gelet op wat nu opgepakt moest worden en wat later, zelfs na lancering, ook verbeterd mocht worden. 

04 Lancering

De lancering was snel, daarom was het extra belangrijk om klaar te staan voor nazorg. Gelijk na lancering is er gekeken naar verbeteringen en mogelijke aanpassingen. 

Conclusie

Ondanks beperkt budget en tijd is het mogelijk een solide webshop te lanceren. In de praktijk is het verstandiger te beperken op slechts één van drie componenten van een project: tijd, budget en scope. 

Wij maken unieke & succesvolle webshops
We gaan voor uniek design en hoge conversie.

Wacht niet langer

Klaar voor de zoete inval? Laten we van start gaan! Wij garanderen altijd een reactie binnen een etmaal.

Ps. Lukt het ons niet? Dan trakteren we op taart!

© 2022 Opklopper | Alle rechten voorbehouden
Bel nu WhatsApp